şikayet Et
18 Nisan 2008 12:50  
 
sponge
nadia
1 yaşında
dişi

Dünyanın En Kaslı Köpeği
http://img204.imageshack.us/img204/7834/worldsstrongestdogda5.jpg


Ne Biçim Bi Köpek Bu Yaw

ADRES ÇUBUĞUNA KOPYALAYIN


Buda asıl linki pek bişi anlamadım belki siz anlarsınız?

http://www.hoax-slayer.com/strongest-dog.shtml

Patile

Gelen Cevaplar
18 Nisan 2008 12:56
 
mincir
Şeker
3 yaşında
dişi

yuh bune beeeee

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Nisan 2008 12:58
 
sponge
nadia
1 yaşında
dişi

ARKADAŞLAR SİZCE BU KÖPEĞİN CİNSİ NE

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Nisan 2008 13:00
 
bety
bety
8 yaşında
dişi

bU KÖPEĞİn ciNSİ FOTOmontaJ TERİer :Pp

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Nisan 2008 13:01
 
sponge
nadia
1 yaşında
dişi
18 Nisan 2008 13:11
 
teri
raşa
5 yaşında
dişi

photoshop ya bu :D komik olmuş :D

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Nisan 2008 13:22
 
zexxus
cash
3 aylıkken aramızdan ayrıldı
erkek

arkadaslar bu köpek dogustan genetik bozuklugu oldugu için bu hale gelmiş montaj filan yok! bende 2 fotosu daha var cinsi anladıgım kadarıyla tazı benzeri bir köpek!!

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Nisan 2008 13:25
 
rejepo
pulsar
6 yaşında
dişi

daha önce verildi bu konu ayrıca photomontaj

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Nisan 2008 13:29
 
rejepo
pulsar
6 yaşında
dişi

neyse konuyu saptırayım kız Sophie sen hala o resmi değiştirmedinmi özel mesajlar yağıyomu yine :D

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Nisan 2008 13:29
 
bety
bety
8 yaşında
dişi

ayNEN katıLIYORUm

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Nisan 2008 13:29
 
sponge
nadia
1 yaşında
dişi

Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

60 üye şu anda sitede. Ayrıca 380 kişi de sitede dolaşıyor.




Reklam

©2005-2014 Petarkadaş (farscape, 25.0.072)

Petarkadaş Hakkında - Petarkadaş Yöneticileri - Topluluk Kuralları - Yasal Konular - İletişim