şikayet Et
31 Mart 2011 23:15  
cekhu
cekhu
mişa
6 yaşında
dişi

Fransız Mastiff sahipleri, yardım lütfen...
öncelikle herkese merhaba,
daha önce güzeller güzeli bir labradorum vardı..köpek bakimiyla ilgili herseyi a dan z ye biliyorum :)
suan da maalesef güzel kızım yanımda değil..
ve onun boşluğu her gecen gun daha da büyüyor icimde..
bu yüzden tekrar köpek sahibi olmayı ve tarifsiz duyguyu tekrar yasamayı istiyorum..
labrador dan sonra Fransız mastiff düşünür oldum..ve çok araştırdım..
benim icin önemli şey; çocuklarla ve insanlarla arasinin iyi olması..
bu konuda Fransız mastiff ırk olarak beni biraz düşündürüyor..
ben bir köpeğin dogru bakimla-ilgiyle dunyanın en zararsız hayvanı olduğunu düşünüyorum..bir pittbull(maalesef bu guzelım ırk ı bıle yanlıs ellerde kotuluyorlar) dogru kisinin elinde bir melek olur bence..fakat bizlerde de olduğu gibi,onlarında kendilerine has ozellikleri genleri vardır..bu da bir gercek..mesela bir labrador asla evde kose yastığı olamaz :) hareket ve oyun onun ozelligidir..bu yönlerini tatmin etmek zorundadır..
Fransız mastiff lerin belirttiğim gibi cocuklar ve insanlarla arası nasıldır?
deneyimlerinizi ve görüşlerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum..
simdiden teşekkürler..iyi forumlar...

05 Nisan 2012 07:17 tarihinde düzenlenmiş. | Patile

Gelen Cevaplar
09 Nisan 2012 17:33
cekhu
cekhu
mişa
6 yaşında
dişi

Dogo yu daha öncede onermislerdi..
Fakat hem is yüzünden cok vakit ayiramayabilirim,bu da onu sosyal yapamamam demek olur..o yuzden kendime güvenmiyorum açıkcası..
Irk olarak cok beğeniyorum..cok asil..
Ama benim icin bır risk..
Zaten esime de dogo dan bahsetmiştim fakat o dışarda gördüğünde korktuğu icin istemedi :)
Öneriniz icin cok teşekkür ederim..

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

09 Nisan 2012 17:42
kittmirr
kittmir...
kıtmir-kayip
8 yaşında
erkek

labradorunuza ne oldu acaba?

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

10 Nisan 2012 23:25
dark25
dark25
carlos
5 yaşında
erkek

dogo korkulacak gibi bir cins degil.adı sanı cıkmış tmm ama. yavruluktan itibaren sizinle olursa esinizde korkusunu yener.ocu degil.:).aksine evde sımarık yaramaz soytarı sevgi asıgı. sertlik sadece dısardaki kopek ve sevmediği insan takımına karsı ( - elektrik meselesi)

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

11 Nisan 2012 10:29
cekhu
cekhu
mişa
6 yaşında
dişi

Orijinalden alıntı: dark25

dogo korkulacak gibi bir cins degil.adı sanı cıkmış tmm ama. yavruluktan itibaren sizinle olursa esinizde korkusunu yener.ocu degil.:).aksine evde sımarık yaramaz soytarı sevgi asıgı. sertlik sadece dısardaki kopek ve sevmediği insan takımına karsı ( - elektrik meselesi)


Esim zamanında bütün köpeklerden korkardi..üniversite zamanında bır kaç kopek saldırmış..mısa sayesinde yendi korkusunu ama hala bazı ırklara karsı temkinli :) dogo nun adı çıktığı icin değil yani korkusu..
Sanırım ingiliz bulldog olacak tercihimiz..
Ama öneriniz icin cok teşekkür ederim :)

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

11 Nisan 2012 13:54
yibo
yibo
tayyar
3 yaşında
erkek

Orijinalden alıntı: cekhu

Orijinalden alıntı: dark25

dogo korkulacak gibi bir cins degil.adı sanı cıkmış tmm ama. yavruluktan itibaren sizinle olursa esinizde korkusunu yener.ocu degil.:).aksine evde sımarık yaramaz soytarı sevgi asıgı. sertlik sadece dısardaki kopek ve sevmediği insan takımına karsı ( - elektrik meselesi)


Esim zamanında bütün köpeklerden korkardi..üniversite zamanında bır kaç kopek saldırmış..mısa sayesinde yendi korkusunu ama hala bazı ırklara karsı temkinli :) dogo nun adı çıktığı icin değil yani korkusu..
Sanırım ingiliz bulldog olacak tercihimiz..
Ama öneriniz icin cok teşekkür ederim :)

küçüklerde bizde tercihimizi ingiliz buldog ve pug arasında bıraktık ingiliz bulldogda salya sorunu var titizseniz bu sorun yaratabilir ve sağlık sorunları olabiliyor bilginize ben pu öneririm salya sıfır evet bu çok iyi ve tüyde her köpek kadar dökülüyor çok sevgi dolu hiç havlamıyo adeta uzaylı gibi ve herkezi güldürüyor ve çok az günde 120gr mama yiyor hep sıcak kanlı ve sokulgan golden gibi tabi bunlar biraz yetiştirilmeyle alakalı çokta akıllı tam bir kanka

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

12 Nisan 2012 12:43
cekhu
cekhu
mişa
6 yaşında
dişi

Orijinalden alıntı: yibo

Orijinalden alıntı: cekhu

Orijinalden alıntı: dark25

dogo korkulacak gibi bir cins degil.adı sanı cıkmış tmm ama. yavruluktan itibaren sizinle olursa esinizde korkusunu yener.ocu degil.:).aksine evde sımarık yaramaz soytarı sevgi asıgı. sertlik sadece dısardaki kopek ve sevmediği insan takımına karsı ( - elektrik meselesi)


Esim zamanında bütün köpeklerden korkardi..üniversite zamanında bır kaç kopek saldırmış..mısa sayesinde yendi korkusunu ama hala bazı ırklara karsı temkinli :) dogo nun adı çıktığı icin değil yani korkusu..
Sanırım ingiliz bulldog olacak tercihimiz..
Ama öneriniz icin cok teşekkür ederim :)

küçüklerde bizde tercihimizi ingiliz buldog ve pug arasında bıraktık ingiliz bulldogda salya sorunu var titizseniz bu sorun yaratabilir ve sağlık sorunları olabiliyor bilginize ben pu öneririm salya sıfır evet bu çok iyi ve tüyde her köpek kadar dökülüyor çok sevgi dolu hiç havlamıyo adeta uzaylı gibi ve herkezi güldürüyor ve çok az günde 120gr mama yiyor hep sıcak kanlı ve sokulgan golden gibi tabi bunlar biraz yetiştirilmeyle alakalı çokta akıllı tam bir kanka


Salya benim icin hic problem değil..eşyalarımızı bile bunu düşünerek aldık :) o yuzden hic sorun değil..dilediği gibi kemirebilir ve salyalarini bırakabilir :))
Saglık sorunlarını okudum bende :( evet maalesef diğer ırklara gore biraz fazla ama ne yapalım artık gönlümüzü kaptırdık bır kere :) inşallah sağlıklı bır hayatı olur..

Önerileriniz icin cok teşekkür ederiz :) güzel ve sağlıklı bır ömür diliyorum size :))))

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

12 Nisan 2012 13:44
dark25
dark25
carlos
5 yaşında
erkek

french bulldogta olabilir. bakan tanıdıklarım var.ingiliz bulldog yerine.

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

12 Nisan 2012 13:55

Her iki ırkı da düşündüğüm için ciddi araştırmış, Avrupadaki üreticilerle yazışmıştım...

Dogue De Bordeaux - Fransız mastifi zor bir ırk...

Cidden çok zor...

Eğer deneyimsizseniz ve daha önce bir köpeğe alfalık yapmadıysanız süreç içinde ciddi sıkıntılar yaşayabilirsiniz... Oldukça inatçı ve düşündüğünüzden daha salyalı bir ırk...

Turner&Hooch u izlediyseniz yaklaşık o kadar salyalı olduğu söylenmekte... (Filmde az abartı varmış salya konusunda)

Güzel bir ırk mı...

Kesinlikle evet...

En azından "ruhu" var Fransız mastifin...

Cidden sabrınız, sevginiz ve de isteğiniz varsa tüm bu zorlukları aşabileceğinize inanıyorsanız enfes bir ırk...

İngiliz buldog ise sağlık sorunları ve dolayısıyla masrafları çok olan bir ırk... Bütçenizin geniş olması lazım...

Daha detaylı bilgiyi aşağıdaki gruptan alabilirsiniz...

http://www.facebook.com/groups/ingilizbulldogdernegi/

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   


Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

181 üye şu anda sitede. Ayrıca 1436 kişi de sitede dolaşıyor.




Reklam

©2005-2014 Petarkadaş (farscape, 23.0.880)

Petarkadaş Hakkında - Petarkadaş Yöneticileri - Topluluk Kuralları - Yasal Konular - İletişim