şikayet Et
16 Aralık 2007 10:44  
pelin89
pelin89
tia
8 yaşında
dişi

köpeklerin burun rengi neden değişirr (golden)
angelın burun rengi simsiyahtı.bu sabah fark ettim sanki biraz rengi kahverengiye benziyo.neden değişir?değişmesi normal mi?

Patile

Gelen Cevaplar
16 Aralık 2007 10:45
pelin89
pelin89
tia
8 yaşında
dişi
16 Aralık 2007 10:46
yamo
yamo
hector
9 yaşında
erkek

güncelllll:)

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

16 Aralık 2007 10:48
egokalp
egokalp
esta
6 yaşında
dişi

Walla bizm bady nin de öyle oldu son hali de fotoğraflardan görünüyor böyle kaldı değişmeye de niyeti yok heralde:D Ben fazla üstünde durmadım...

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

16 Aralık 2007 10:50
yamo
yamo
hector
9 yaşında
erkek

ndn oluo acaba bazı goldenlarda açık renk grüorum,bazıları simsiyah?

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

16 Aralık 2007 10:52
egokalp
egokalp
esta
6 yaşında
dişi

Ben sormuştum burda forum açarak herkes önemli bişey değil falan dedi bende üstünde durmadım.. veterinere sordum o da bişeyi yok dedi... Hem oğlum böyle daha bi tatlı oluyo:))

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

16 Aralık 2007 10:53
mert35
mert35
eros
9 yaşında
erkek

Sebebi pigment kaybıymış erosun sevgili kardeşleri :) Erosun burnu artık kırmızı diyebilirimm fotoğraflardan görebilirsiniz :)))

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

16 Aralık 2007 10:54
egokalp
egokalp
esta
6 yaşında
dişi

eros un ki daha siyah abi daha açılır onun rengi:))

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

16 Aralık 2007 10:55
yamo
yamo
hector
9 yaşında
erkek

hektorunda ışığın altında açık rengi brz.pigment kaybı ndn oluomuş mert

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

16 Aralık 2007 10:55
mert35
mert35
eros
9 yaşında
erkek

Tabi canım daha döner, amaan dönsün varsın :)

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   

16 Aralık 2007 10:56
egokalp
egokalp
esta
6 yaşında
dişi

DÖnsün dönsün ben öyle daha çok seviyom sağlığında da bi değişme olmadı zaten:))

Patile | Alıntı Yaparak Cevapla   


Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

40 üye şu anda sitede. Ayrıca 792 kişi de sitede dolaşıyor.




Reklam

Hayvan Dostu Markalar
Dermonet Sebamed Proplan Vichy

©2005-2014 Petarkadaş (farscape, 25.0.084)

Petarkadaş Hakkında - Petarkadaş Yöneticileri - Topluluk Kuralları - Yasal Konular - İletişim