18 Haziran 2013 15:29   şikayet Et
bluejr

Sinirden ağlamak üzereyim. Yapılabilecek hiç mi bir şey yok?
Restoranımın hemen yanında bir ofis var. Bu ofisi çalıştıranlardan birinin geçen yıl bembeyaz bir köpeği vardı, ileri uyuz olmuştu hayvan bakımsızlıktan; birgün yok oldu ortalardan çalındı dediler, sonra bir golden geldi, daha dört aylık. Eve çiş yapıyormuşmuş sahibi hanımefendi soğumuşmuş, önce site içerisinde başka bir OFİSe sahiplendirildi, sonra hooop kayboldu. Ardından iki adet yavru husky geldi daha bir aylıklar, biri caddeye fırlamış araba çarpmış, yalancıktan bi veterinere götürdüler ayaktaki alçı köpecik rahatsız oluyo denilerek çıkartıldı, minicik yavrunun ön ayağı sakat ve topal kaldı; diğerine yarım kilo ciğer yedirmişler, hayvanı ölümden biz döndürdük, iki hafta sonra onlarda kayboldu. Dün gece de çiftlikten bi rot kırması almışlar üç aylık. Hayvan kapının önündeki ağaca bağlandı ağlıyor şuan. Şimdi ben bunlara satırlamı yoksa şişle mi dalıp katil olayım? Hiç mi yapabileceğim bişey yok! Ne dediysem olmadı, esnafın dediği de şu: keyif onların, kaç tane isterlerse alırlar! Ne olur bi yol gösterin!

18 Haziran 2013 15:13 tarihinde düzenlenmiş. | (5 kişi bunu patiledi.)

Gelen Cevaplar
18 Haziran 2013 16:54
bluejr

Formu doldurdum, umarım bi işe yarar...

Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Haziran 2013 18:25
onurbalta

Yalnız dedikleri gibi keyif adamların biz 5 tane kurtarırız onlar 10 tane alır. Önce bunun önüne nasıl geçilir bunu düşünmek lazım. Varsa etrafta hayvanlarla ilgili dernek topluluk filan konuşulsa izah edilse onlar hem gerekli uyarıyı yaparlar hemde takip ederler diye düşünüyorum. Ne dersiniz ?

(1 kişi bunu patiledi.) Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Haziran 2013 18:40
haydut1234

Orijinalden alıntı: onurbalta

Yalnız dedikleri gibi keyif adamların biz 5 tane kurtarırız onlar 10 tane alır. Önce bunun önüne nasıl geçilir bunu düşünmek lazım. Varsa etrafta hayvanlarla ilgili dernek topluluk filan konuşulsa izah edilse onlar hem gerekli uyarıyı yaparlar hemde takip ederler diye düşünüyorum. Ne dersiniz ?

 
bencede 

Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Haziran 2013 19:11
cugmer

Ne acayip varlıklar bunlar ya insan denmez bunlara yaratık,pislikler ya burdada var öyleleri  karşıda biri rus finosu aldı zavallıcığı 2 günde sokağa attı kapılarının önünde 2 hafta ağladı almaya çalıştık ama geri onların kapıya gitti terrier aldılar oda kayboldu bu sonra birde,çocuklar var 10-15 yaşları grup oluşturmuşlar sapanları alıyorlar ellerine kedilere köpeklere atıyorlar köpek sinirlenip ısırıyor sonra zavallıcığı zehirleyip öldürüyorlar oyuncakmı köpek ya ne  pislik insanlar var!

Ben barınağa şikayet ettim ama geldiler rus finosunu bulamadılar onlarda bizim değildi dediler,çocuklarda tanıdıklarının çocukları çıktı....ne diyim

18 Haziran 2013 18:14 tarihinde düzenlenmiş. | Alıntı Yaparak Cevapla   

26 Haziran 2013 20:17
guiness

belgelemeniz lazım videoya çekin fotoğraf çekin ve hayvan hakları derneğine başvurun

Alıntı Yaparak Cevapla   

Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

23 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar