22 Nisan 2014 13:51   şikayet Et
tugbatarcin

Bonacibo önerir misiniz?
Yeni sipariş verdim Bonacibo hakkında bilgisi olan var mı ?

01 Mayıs 2014 09:57 tarihinde düzenlenmiş. |

Gelen Cevaplar
02 Mayıs 2014 01:36
tugbatarcin

Orijinalden alıntı: toraman35

Siz taze kuzu etli mamadanmı aldınız yoksa başka bir mamamı tercih ettiniz. Nasıl yani konserve karıştırmadan yemiyor.



Bonacibo taze kuzu etli ve prinçli yetişkin maması aldım ilk aldığımda çok güzel yedi ama şimdi eski sorunumuza geri döndük konserveyle mamayı karıştırmazsam yemiyo öyle aç aç duruyo

Alıntı Yaparak Cevapla   

02 Mayıs 2014 04:46
nanarottweil...





Son Verdıgım Siparişde gorunuyor Bız Mutluyuz :) 

Alıntı Yaparak Cevapla   

03 Mayıs 2014 12:19
mj

Orijinalden alıntı: tugbatarcin

Orijinalden alıntı: toraman35

Siz taze kuzu etli mamadanmı aldınız yoksa başka bir mamamı tercih ettiniz. Nasıl yani konserve karıştırmadan yemiyor.



Bonacibo taze kuzu etli ve prinçli yetişkin maması aldım ilk aldığımda çok güzel yedi ama şimdi eski sorunumuza geri döndük konserveyle mamayı karıştırmazsam yemiyo öyle aç aç duruyo



Yemediği zaman o konservenin karıştırılacağına o kadar emin ki. Yememesi normal.  Ben olsam bende yemem. 2 hafta tavuk göğüs yese muhtemelen o zamanda kemikli veya yağlı tavuk isteyecektir. 

Onun için en uygun beslenmede karar kılın ve dirayetli olun. 

Alıntı Yaparak Cevapla   

06 Mayıs 2014 22:08
tiridine

Bende yeni aldım yavruma çok güzel yiyor gerçi benimki yemek ayırt etmez sofrada ne varsa yer sofrada olmayanı bile yiyor kac kez gazete aldım ağzından:D
Kokusuda güzel hani insan maması olsa iki kaşıkta ben yerim:P
  Tabi içeriğini falan bilemiyorum ama pek çok mamaya göre kaliteli olduğu kanısındayım.Eğer begenmez yemez diye şüphelenen varsa ücretsiz numune isteyebilir.

Alıntı Yaparak Cevapla   

07 Mayıs 2014 00:17
ebosum

Orijinalden alıntı: mj

Orijinalden alıntı: tugbatarcin

Orijinalden alıntı: toraman35

Siz taze kuzu etli mamadanmı aldınız yoksa başka bir mamamı tercih ettiniz. Nasıl yani konserve karıştırmadan yemiyor.



Bonacibo taze kuzu etli ve prinçli yetişkin maması aldım ilk aldığımda çok güzel yedi ama şimdi eski sorunumuza geri döndük konserveyle mamayı karıştırmazsam yemiyo öyle aç aç duruyo



Yemediği zaman o konservenin karıştırılacağına o kadar emin ki. Yememesi normal.  Ben olsam bende yemem. 2 hafta tavuk göğüs yese muhtemelen o zamanda kemikli veya yağlı tavuk isteyecektir. 

Onun için en uygun beslenmede karar kılın ve dirayetli olun. 



Ama yemedilermide yemiyolar bizimde ayni sorunumuz var.pasada yas mamasiz yda baska bise katmadan yemiyo acta biraktim ama yok bnamisin demedi.biz 3.5 aylikken aldik 2.5 aydir bizde en basindan beri kuru mama yeseydi belki alisirdi ama yediremiyorum.aclik cozum degil bazen veriyom kuru yiyo ama surekli yemiyo.

Alıntı Yaparak Cevapla   

07 Mayıs 2014 01:03
tugbatarcin

Orijinalden alıntı: ebosum

Orijinalden alıntı: mj

Orijinalden alıntı: tugbatarcin

Orijinalden alıntı: toraman35

Siz taze kuzu etli mamadanmı aldınız yoksa başka bir mamamı tercih ettiniz. Nasıl yani konserve karıştırmadan yemiyor.



Bonacibo taze kuzu etli ve prinçli yetişkin maması aldım ilk aldığımda çok güzel yedi ama şimdi eski sorunumuza geri döndük konserveyle mamayı karıştırmazsam yemiyo öyle aç aç duruyo



Yemediği zaman o konservenin karıştırılacağına o kadar emin ki. Yememesi normal.  Ben olsam bende yemem. 2 hafta tavuk göğüs yese muhtemelen o zamanda kemikli veya yağlı tavuk isteyecektir. 

Onun için en uygun beslenmede karar kılın ve dirayetli olun. 



Ama yemedilermide yemiyolar bizimde ayni sorunumuz var.pasada yas mamasiz yda baska bise katmadan yemiyo acta biraktim ama yok bnamisin demedi.biz 3.5 aylikken aldik 2.5 aydir bizde en basindan beri kuru mama yeseydi belki alisirdi ama yediremiyorum.aclik cozum degil bazen veriyom kuru yiyo ama surekli yemiyo.


Evet tarcında o sekilde malesef aç kalıyo yinede yemio

Alıntı Yaparak Cevapla   

Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

35 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar