11 Şubat 2014 00:53   şikayet Et
irfanview41

3 aylık köpeğe hayır komutunu öğretmek?
merhabalar 3 aylık rottweiler köpeğime hayırı nasıl ögretebilirim. herhangi birşeye hayır dedigimde beklemesini istiyorum. örneğin köpeğim sürekli ısırmak istiyor. biliyorum dişleri kaşınıyor. dişlerini kaşıması için ona oyuncaklar aldım onlarla güzel güzel oynuyor ama bazen birden elimi paçamı neremi yakalarsa ısırıyor. hayır kelimesini söyledigimde bırakmasını istiyorum. cinsi rottweiler.

14 Şubat 2014 02:19 tarihinde düzenlenmiş. | (3 kişi bunu patiledi.)

Gelen Cevaplar
11 Şubat 2014 01:22
pariiisannee...

Isirdiginda elinizi cekin ve hayir diyerek arkanizi donun ilgilenmeyin.aglar oynamak ister falan ama ilgilenmeyin..zamanla bunu tekrarlarlarsaniz zamanla hayir komutunun anlamini anlayacaktir

(1 kişi bunu patiledi.) Alıntı Yaparak Cevapla   

11 Şubat 2014 08:28
rottweiler11

bir  tane  daha  var  aynı sorundan 2,5 aylık erkek  rot  bazen tahammül edemiom dellen dirio  benide  azına  oyuncak sokuşturu veriom oynamaya çalışıom bu gece mıyıklayarak uyandırdı beni işte dışarı çıkardım kakasını yaptı  soktum içeri :D ilk köpeğim benimde  bakalım  çözmeye çalışıoz  öğrenecez birbirimizi ama hayır komutuna gelince de bizimki  pek iplemio  anlatamıom  bende  öğretmek istiomda  olmuo :D

Alıntı Yaparak Cevapla   

11 Şubat 2014 10:57
borabilgin

Ovv ovvv arkadaşlar sakin sakin :)Öncelikle hepiniz köpekleri daha çok kücük çevre merakları var.Dişleri kaşınıyor.Issırmaya yönelik eylemler yapabilir bu çok normal fakat bunları önemli olan sizlerde yapmaması.Elinizi paçanızı yada herhangi bi yerinin kemirip ıssırmaması için mutlaka oyuncaklarıyla oynatın yani objeyi oyuncağı elinizde tutup çekiştirmece ya da at getir gibi hem enerjilerini hemde kaşınma problemlerini atabilceği türden oyunlar oynayın.Köpekleriniz yavru olmasına rağmen kontrol edilebilir durumdalar bunun farkında olun ve ona göre davranın.Mesela yavrular çok oyun ister biliyoruz ki ama siz sahip olarak oyun zamanlarını siz belirleyin o istediği zaman değil siz istediğiniz zaman başlasın ve bitsin oyun.Bunu çözerek hayır komutunada geliceğim şu ki köpeğiniz istemediğiniz herhangi bi davranış nolursa olsun yaptığı zaman biraz yükses bi ses tonuyla hayır diyerek onu uyarın ve onla ilgilenmeyi kesin.Peşinizden gelebilir yine aynı şeyi yapabilir bunu tekrar tekrar sabırlı ve istikrarlı bi şekilde uygulayarak çözebilirsiniz.Unutmayınki onlar daha yavru ve enerjileri çok yüksek bol bol vakit ayırarak onları yorarakta istenmeyen davranışlardan kurtulabilirsiniz.Unutmayın kötü köpek yoktur kötü eğitim ve insan vardır :)

Alıntı Yaparak Cevapla   

11 Şubat 2014 19:20
rottweiler11

zaten öyle ciddi ciddi ısırma deil  eğer elini ağzından çekecek gibi olursan geri çekmek için tutuo oynamak için ama ufak yumşak top aldım ona şimdi onla oynuoz :D


ayrıca  bahçeme çıkardım oynaması için kakasını yaptıında  yanıma çağardım ve  afferin oğlum dedim   bunu 3 gün önce  yaptım 3 gündür  evin içinde kakasını kattiyen yapmıyor gece uyurken bile olsa  mıyıklıyo bişile  yapıo uyandırıo dışarı çıkarıyorum dışarda yapıyor çok mutlu etti açıkcası paylaşmak istedim :D

(1 kişi bunu patiledi.) Alıntı Yaparak Cevapla   

11 Şubat 2014 20:14
chelsea2014

Isırma cok bormal sakın kızmayın vurmayın sadece elınızı cekın ve kıbarca hayır deyın 30 sn kadar ılgı gostermeyın. Benım kızda delı gıbı ısırıyordu yenı yenı farkedıyor ısırmıyor hafif dişliyor artık. Ama ısırıp sallıyordu 1 ay oncesınde.

Hergun degısıyorlar

Alıntı Yaparak Cevapla   

Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

2 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar