25 Temmuz 2019 02:14   şikayet Et
buketars

Bitmek bilmeyen çiş sorunu
Merhaba daha öncede çiş sorunumuzdan bahsetmiştim burada hala 11 aylık maltiese terrierim çişini her yere yapıyor. Sabah ve akşam tuvalete çıkarıyoruz evde banyodada pedi var pedine yapıyor tuvaletini fakat koltukta ve yatakta yastık olursa oraya çişini yapıyor. Vallahi hayattan bezdim tepki veriyorum olmuyor. Tepkisiz kalıyorum olmuyor. Ne yapacağımı şaşırdım her gün koltuk silip yastık çarşaf yıkıyorum. Benden korkuyor korktuğu halde gene yapıyor. Nerede hata yapıyorum bilmiyorum.

Gelen Cevaplar
25 Temmuz 2019 02:44
betsypnr

Merhaba, çok zorlu bir durum Allah sabır versin. Benim nacizane fikrim eğer oyun için bunu yaptığına eminseniz istemediğiniz yere yaptığında ki kısıma degilde pedine yaptığında ki kısımla üstüne gidelim yâni doğru hareketini pekiştirmeye yönelelim. Her doğrusuna oyun ile karşılık verin sevecen sözler vb. Fakat bu pekiştirmeyi anında yapabilmeniz için gölgesi olacaksınız işi gücü bırakıp takipte kalmanız lazım. Koltuk ve yataklara çıkmasına asla musade etmeyin eminim kolay olmayacak fakat bi ömür çekmektense bir müddet yorulmak daha mantıklı. Farzedelim engel olamadınız ve koltuklara çıkmaya devam etti. Eğer bir müddet oturup çişini yapmadıysa yine aferin akıllı kizim/oğlum gibi sevgi sözcükleriyle ödüllendirin aksi olduğunda ise yâni çişini yaparsa bunu neden yaptın yada kullandığınız ve onunda bildiği hangi cümle varsa söyleyin sert bir tavırla gözlerinin ıçine bakarak ve orayı göstererek vurgulayın. Üzerine yürümeden aşırı korkutmadan. Silerkende sizi görmesini sağlayın üzgün bir yüz hâliyle tavır alarak silin. Ve lütfen bu yazdıklarımı her seferinde nasıl başladıysanız aynı şekilde aynı cümle ve aynı tavırla yapın. Sonraları bunu kavrayacaktır unutmayın köpekler hareketleri kelimeleri olaylarla ilişkilendirerek anlarlar. Kolay gelsin. Sormak ıstediğiniz birşey olursa yardımcı olmak isterim bu konularda idmanliyim 😊

(1 kişi bunu patiledi.) Alıntı Yaparak Cevapla   

25 Temmuz 2019 12:05
buketars

Orijinalden alıntı: betsypnr

Merhaba, çok zorlu bir durum Allah sabır versin. Benim nacizane fikrim eğer oyun için bunu yaptığına eminseniz istemediğiniz yere yaptığında ki kısıma degilde pedine yaptığında ki kısımla üstüne gidelim yâni doğru hareketini pekiştirmeye yönelelim. Her doğrusuna oyun ile karşılık verin sevecen sözler vb. Fakat bu pekiştirmeyi anında yapabilmeniz için gölgesi olacaksınız işi gücü bırakıp takipte kalmanız lazım. Koltuk ve yataklara çıkmasına asla musade etmeyin eminim kolay olmayacak fakat bi ömür çekmektense bir müddet yorulmak daha mantıklı. Farzedelim engel olamadınız ve koltuklara çıkmaya devam etti. Eğer bir müddet oturup çişini yapmadıysa yine aferin akıllı kizim/oğlum gibi sevgi sözcükleriyle ödüllendirin aksi olduğunda ise yâni çişini yaparsa bunu neden yaptın yada kullandığınız ve onunda bildiği hangi cümle varsa söyleyin sert bir tavırla gözlerinin ıçine bakarak ve orayı göstererek vurgulayın. Üzerine yürümeden aşırı korkutmadan. Silerkende sizi görmesini sağlayın üzgün bir yüz hâliyle tavır alarak silin. Ve lütfen bu yazdıklarımı her seferinde nasıl başladıysanız aynı şekilde aynı cümle ve aynı tavırla yapın. Sonraları bunu kavrayacaktır unutmayın köpekler hareketleri kelimeleri olaylarla ilişkilendirerek anlarlar. Kolay gelsin. Sormak ıstediğiniz birşey olursa yardımcı olmak isterim bu konularda idmanliyim 😊



Yorumunuz için çok tşkler deniyeceğim dediklerinizi. Çişin pede yapılması gerektiğini çok iyi bilen bir köpek lucky koltuk ve yataktaki bütün yastıkları topladım o kadar silip yıkamama rağmen koku kolay çıkmazmış sanırım ondan gidip kokuyo buluyor. Ne yaptın sen kelimesini çok iyi
Biliyor onu söylediğim zaman belli ki bi hata yapmış anında ortadan kayboluyo gizleniyo ama yapacağını genede yapıyor. Sanırım sabrım sınanıyor :) kokuyu almaması için neyle silebilirim arap sabunu dediler sirke dediler hepsi nafile burnumada öyle bir işlediki o koku fizanda koksa duyarım o derece :)

(1 kişi bunu patiledi.) Alıntı Yaparak Cevapla   

25 Temmuz 2019 13:01
betsypnr

Orijinalden alıntı: buketars

Orijinalden alıntı: betsypnr

Merhaba, çok zorlu bir durum Allah sabır versin. Benim nacizane fikrim eğer oyun için bunu yaptığına eminseniz istemediğiniz yere yaptığında ki kısıma degilde pedine yaptığında ki kısımla üstüne gidelim yâni doğru hareketini pekiştirmeye yönelelim. Her doğrusuna oyun ile karşılık verin sevecen sözler vb. Fakat bu pekiştirmeyi anında yapabilmeniz için gölgesi olacaksınız işi gücü bırakıp takipte kalmanız lazım. Koltuk ve yataklara çıkmasına asla musade etmeyin eminim kolay olmayacak fakat bi ömür çekmektense bir müddet yorulmak daha mantıklı. Farzedelim engel olamadınız ve koltuklara çıkmaya devam etti. Eğer bir müddet oturup çişini yapmadıysa yine aferin akıllı kizim/oğlum gibi sevgi sözcükleriyle ödüllendirin aksi olduğunda ise yâni çişini yaparsa bunu neden yaptın yada kullandığınız ve onunda bildiği hangi cümle varsa söyleyin sert bir tavırla gözlerinin ıçine bakarak ve orayı göstererek vurgulayın. Üzerine yürümeden aşırı korkutmadan. Silerkende sizi görmesini sağlayın üzgün bir yüz hâliyle tavır alarak silin. Ve lütfen bu yazdıklarımı her seferinde nasıl başladıysanız aynı şekilde aynı cümle ve aynı tavırla yapın. Sonraları bunu kavrayacaktır unutmayın köpekler hareketleri kelimeleri olaylarla ilişkilendirerek anlarlar. Kolay gelsin. Sormak ıstediğiniz birşey olursa yardımcı olmak isterim bu konularda idmanliyim 😊



Yorumunuz için çok tşkler deniyeceğim dediklerinizi. Çişin pede yapılması gerektiğini çok iyi bilen bir köpek lucky koltuk ve yataktaki bütün yastıkları topladım o kadar silip yıkamama rağmen koku kolay çıkmazmış sanırım ondan gidip kokuyo buluyor. Ne yaptın sen kelimesini çok iyi
Biliyor onu söylediğim zaman belli ki bi hata yapmış anında ortadan kayboluyo gizleniyo ama yapacağını genede yapıyor. Sanırım sabrım sınanıyor :) kokuyu almaması için neyle silebilirim arap sabunu dediler sirke dediler hepsi nafile burnumada öyle bir işlediki o koku fizanda koksa duyarım o derece :)

https://www.wikihow.com.tr/Kedi-veya-K%C3%B6pek-%C4%B0drar%C4%B1n%C4%B1n-Kokusu-D%C3%B6%C5%9Femelerden-Nas%C4%B1l-%C3%87%C4%B1kar%C4%B1l%C4%B1r

Alıntı Yaparak Cevapla   

25 Temmuz 2019 13:05
betsypnr

Orijinalden alıntı: betsypnr

Orijinalden alıntı: buketars

Orijinalden alıntı: betsypnr

Merhaba, çok zorlu bir durum Allah sabır versin. Benim nacizane fikrim eğer oyun için bunu yaptığına eminseniz istemediğiniz yere yaptığında ki kısıma degilde pedine yaptığında ki kısımla üstüne gidelim yâni doğru hareketini pekiştirmeye yönelelim. Her doğrusuna oyun ile karşılık verin sevecen sözler vb. Fakat bu pekiştirmeyi anında yapabilmeniz için gölgesi olacaksınız işi gücü bırakıp takipte kalmanız lazım. Koltuk ve yataklara çıkmasına asla musade etmeyin eminim kolay olmayacak fakat bi ömür çekmektense bir müddet yorulmak daha mantıklı. Farzedelim engel olamadınız ve koltuklara çıkmaya devam etti. Eğer bir müddet oturup çişini yapmadıysa yine aferin akıllı kizim/oğlum gibi sevgi sözcükleriyle ödüllendirin aksi olduğunda ise yâni çişini yaparsa bunu neden yaptın yada kullandığınız ve onunda bildiği hangi cümle varsa söyleyin sert bir tavırla gözlerinin ıçine bakarak ve orayı göstererek vurgulayın. Üzerine yürümeden aşırı korkutmadan. Silerkende sizi görmesini sağlayın üzgün bir yüz hâliyle tavır alarak silin. Ve lütfen bu yazdıklarımı her seferinde nasıl başladıysanız aynı şekilde aynı cümle ve aynı tavırla yapın. Sonraları bunu kavrayacaktır unutmayın köpekler hareketleri kelimeleri olaylarla ilişkilendirerek anlarlar. Kolay gelsin. Sormak ıstediğiniz birşey olursa yardımcı olmak isterim bu konularda idmanliyim 😊



Yorumunuz için çok tşkler deniyeceğim dediklerinizi. Çişin pede yapılması gerektiğini çok iyi bilen bir köpek lucky koltuk ve yataktaki bütün yastıkları topladım o kadar silip yıkamama rağmen koku kolay çıkmazmış sanırım ondan gidip kokuyo buluyor. Ne yaptın sen kelimesini çok iyi
Biliyor onu söylediğim zaman belli ki bi hata yapmış anında ortadan kayboluyo gizleniyo ama yapacağını genede yapıyor. Sanırım sabrım sınanıyor :) kokuyu almaması için neyle silebilirim arap sabunu dediler sirke dediler hepsi nafile burnumada öyle bir işlediki o koku fizanda koksa duyarım o derece :)

https://www.wikihow.com.tr/Kedi-veya-K%C3%B6pek-%C4%B0drar%C4%B1n%C4%B1n-Kokusu-D%C3%B6%C5%9Femelerden-Nas%C4%B1l-%C3%87%C4%B1kar%C4%B1l%C4%B1r
işinize yarayacak bir link atmak istedim ama başarısız oldu 😔 yeniden deneyeceğim. Karbonat ve damıtılmış beyaz sirke karışımı ile yıkayın yada silin ve uzun bi süre güneş de beklesin

(1 kişi bunu patiledi.) Alıntı Yaparak Cevapla   

25 Temmuz 2019 13:17
betsypnr

Orijinalden alıntı: buketars

Orijinalden alıntı: betsypnr

Merhaba, çok zorlu bir durum Allah sabır versin. Benim nacizane fikrim eğer oyun için bunu yaptığına eminseniz istemediğiniz yere yaptığında ki kısıma degilde pedine yaptığında ki kısımla üstüne gidelim yâni doğru hareketini pekiştirmeye yönelelim. Her doğrusuna oyun ile karşılık verin sevecen sözler vb. Fakat bu pekiştirmeyi anında yapabilmeniz için gölgesi olacaksınız işi gücü bırakıp takipte kalmanız lazım. Koltuk ve yataklara çıkmasına asla musade etmeyin eminim kolay olmayacak fakat bi ömür çekmektense bir müddet yorulmak daha mantıklı. Farzedelim engel olamadınız ve koltuklara çıkmaya devam etti. Eğer bir müddet oturup çişini yapmadıysa yine aferin akıllı kizim/oğlum gibi sevgi sözcükleriyle ödüllendirin aksi olduğunda ise yâni çişini yaparsa bunu neden yaptın yada kullandığınız ve onunda bildiği hangi cümle varsa söyleyin sert bir tavırla gözlerinin ıçine bakarak ve orayı göstererek vurgulayın. Üzerine yürümeden aşırı korkutmadan. Silerkende sizi görmesini sağlayın üzgün bir yüz hâliyle tavır alarak silin. Ve lütfen bu yazdıklarımı her seferinde nasıl başladıysanız aynı şekilde aynı cümle ve aynı tavırla yapın. Sonraları bunu kavrayacaktır unutmayın köpekler hareketleri kelimeleri olaylarla ilişkilendirerek anlarlar. Kolay gelsin. Sormak ıstediğiniz birşey olursa yardımcı olmak isterim bu konularda idmanliyim 😊



Yorumunuz için çok tşkler deniyeceğim dediklerinizi. Çişin pede yapılması gerektiğini çok iyi bilen bir köpek lucky koltuk ve yataktaki bütün yastıkları topladım o kadar silip yıkamama rağmen koku kolay çıkmazmış sanırım ondan gidip kokuyo buluyor. Ne yaptın sen kelimesini çok iyi
Biliyor onu söylediğim zaman belli ki bi hata yapmış anında ortadan kayboluyo gizleniyo ama yapacağını genede yapıyor. Sanırım sabrım sınanıyor :) kokuyu almaması için neyle silebilirim arap sabunu dediler sirke dediler hepsi nafile burnumada öyle bir işlediki o koku fizanda koksa duyarım o derece :)

(1 kişi bunu patiledi.) Alıntı Yaparak Cevapla   

25 Temmuz 2019 13:19
betsypnr

Bunlar işinize yarayabilir

(1 kişi bunu patiledi.) Alıntı Yaparak Cevapla   

25 Temmuz 2019 13:21
betsypnr

Orijinalden alıntı: betsypnr

Bunlar işinize yarayabilir

(1 kişi bunu patiledi.) Alıntı Yaparak Cevapla   

25 Temmuz 2019 19:24
buketars

Orijinalden alıntı: betsypnr

Orijinalden alıntı: betsypnr

Bunlar işinize yarayabilir

Çok çok teşekkür ederim yardımlarınız için🙏🏻

Alıntı Yaparak Cevapla   

26 Temmuz 2019 01:45
betsypnr

Orijinalden alıntı: buketars

Orijinalden alıntı: betsypnr

Orijinalden alıntı: betsypnr

Bunlar işinize yarayabilir

Çok çok teşekkür ederim yardımlarınız için🙏🏻

Ne demek 😊 evlatlarımız ve ailesi mutlu olsun yeter

Alıntı Yaparak Cevapla   

Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

1 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar