12 Mayıs 2015 12:23   şikayet Et
gergin

Kızım sürekli gölgeleri takip ediyor
Öncelikle merhaba, bizim sıkıntımız sürekli gölgelere takılmak nerdeyse kafasını yerden hiç kaldırmıyor gölgeleri takip etmek için ve bu artık sıkıntı yaratmaya başladı bize hem evde hem dışarda bunun önüne nasıl geçebilirim nasıl bi yol izlemem gerekir bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler

12 Mayıs 2015 13:42 tarihinde düzenlenmiş. |

Gelen Cevaplar
12 Mayıs 2015 13:37
sevgiiii

((: ilk kez böyle bir şey duyuyorum. Çok keyifli geldi😊 fakat iş çığrından çıkmış sanırım sizin için.
Oyuncak, mama..hangisi daha cok ilgisini çekiyor ise..atıyorum oyuncak olsun. Öten bir oyuncağını yanınıza alarak dışarı çıkmanızı öneririm.
Gölgelerle ilgilenmeye başladığında, oyuncağı öttürüp elinizde sallayarak " bak burada ne var..bu oyuncak ta kimin mış...vb" sevimli cümleler de kurup, dikkatini oyuncak da toplaya bilirsiniz. Bunu bir kaç kez tekrarlafıktan sonra, oyuncağı Sizden 2..3 adım uzağa atıp almasını isteyebilirsiniz. Başka bir uyarıcı sokmalısınız araya.

Alıntı Yaparak Cevapla   

12 Mayıs 2015 13:45
gergin

Orijinalden alıntı: sevgiiii

((: ilk kez böyle bir şey duyuyorum. Çok keyifli geldi😊 fakat iş çığrından çıkmış sanırım sizin için.
Oyuncak, mama..hangisi daha cok ilgisini çekiyor ise..atıyorum oyuncak olsun. Öten bir oyuncağını yanınıza alarak dışarı çıkmanızı öneririm.
Gölgelerle ilgilenmeye başladığında, oyuncağı öttürüp elinizde sallayarak " bak burada ne var..bu oyuncak ta kimin mış...vb" sevimli cümleler de kurup, dikkatini oyuncak da toplaya bilirsiniz. Bunu bir kaç kez tekrarlafıktan sonra, oyuncağı Sizden 2..3 adım uzağa atıp almasını isteyebilirsiniz. Başka bir uyarıcı sokmalısınız araya.


Eğitim ve oyun esnasında bi sıkıntımız yok yalnız mola zamanı dediğim gibi kafa kalkmıyor gölge kovalamaktan kızıyorum bırakıyo bi süre sonra devam ediyor

Alıntı Yaparak Cevapla   

12 Mayıs 2015 14:27
pdurmus

gölgeleri hareketli bulduğu için nesne yakalama oyunu zannediyor olabilir ve sizin bu önemsediğinizi biliyor sürekli ilginiz üzerinizde olsun istiyor...küçükken kızım yapardı ara ara yaprak yakalamak gibi...

benim kızımda her daim yolun duvar dibinde yürümek istiyor ne kadar kaldırımın ortasına gelsek zorlayıp duvar diplerinde yürüyor ve sürekli koklama halinde...oyun yapmadığı kesin

Alıntı Yaparak Cevapla   

12 Mayıs 2015 15:34
gergin

Orijinalden alıntı: pdurmus

gölgeleri hareketli bulduğu için nesne yakalama oyunu zannediyor olabilir ve sizin bu önemsediğinizi biliyor sürekli ilginiz üzerinizde olsun istiyor...küçükken kızım yapardı ara ara yaprak yakalamak gibi...

benim kızımda her daim yolun duvar dibinde yürümek istiyor ne kadar kaldırımın ortasına gelsek zorlayıp duvar diplerinde yürüyor ve sürekli koklama halinde...oyun yapmadığı kesin



Aslına bakılırsa ilgi ve sevgi manyağıdır ama Son zamanlarda artık hareket etmeyen hatta ortalıkta olmayan gölgeye bile bakakalıyo psikojik bi durum söz konusu değildir umarım :/

(1 kişi bunu patiledi.) Alıntı Yaparak Cevapla   

12 Mayıs 2015 16:39
0layka0

.burnuyla takip etme güdülerini şehir hayatında pek tatmin edemiyoruz belki o yüzden patlama yaşıyor olabilir. Bir oyuncağını saklayıp, buldurma oynuyor musunuz? Bizimkinin sıkılmadığı tek oyun. Bekle komutunu verip bir oyuncağını saklıyorum, yanına gelip "nerde" dediğim zaman burnuyla, tırmalayarak, aranarak buluyor.  Bunu oynarsa belki takip etme bulma, arama duyusü tatmin olur biraz.

(2 kişi bunu patiledi.) Alıntı Yaparak Cevapla   

12 Mayıs 2015 16:57
gergin

Orijinalden alıntı: 0layka0

.burnuyla takip etme güdülerini şehir hayatında pek tatmin edemiyoruz belki o yüzden patlama yaşıyor olabilir. Bir oyuncağını saklayıp, buldurma oynuyor musunuz? Bizimkinin sıkılmadığı tek oyun. Bekle komutunu verip bir oyuncağını saklıyorum, yanına gelip "nerde" dediğim zaman burnuyla, tırmalayarak, aranarak buluyor.  Bunu oynarsa belki takip etme bulma, arama duyusü tatmin olur biraz.


At getir tarzı oyunlarda araya nesne bulma sıkıştırıyorum bazen gözünden kaçar ben müdahale etmem kendi bulsun die dediğim gibi oyun zamanı yada idman zamanı konsantrasyon yerinde ama boş kaldımı direk göle olayı başlıyo bizim için :/

Alıntı Yaparak Cevapla   

Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

1 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar