05 Mayıs 2019 01:09   şikayet Et
adil33

Köpeğim oyun oynamayı sevmiyor
Köpeğimin cinsi golden retriever kırması ve 3 yaşındayken barınaktan aldık ve şu an 4 yaşına giricek. Oyun oynamayı sevmiyor. Eskiden sahibi hiç hayvanla oynamamış hiç suya falan sokmamış yada sahipsiz gezmiş çünkü ne suyu seviyor ne oynamayı hortuma açınca kaçıyo benden nasıl alıştırcağımı da bilmiyorum. Köpekler konusunda tecrübesizim 1 yıl olcak ama sonuçta hemen bilgilenilmiyor umarım bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.

Gelen Cevaplar
06 Mayıs 2019 12:28
kokorcatarci...

Aynı dertten bende şikayetçiyim valla benimkide golden ve oyun oynamıyor sevmiyor bi türlü gidip uyumak yerden bişeyler yemek daha cazip geliyor

Alıntı Yaparak Cevapla   

06 Mayıs 2019 15:13
termiz

Ben parka götürünce oynuyor da evde benimki de oynamıyor.

Alıntı Yaparak Cevapla   

06 Mayıs 2019 15:33
kokorcatarci...

Orijinalden alıntı: termiz

Ben parka götürünce oynuyor da evde benimki de oynamıyor.


Benimki tam tersi evde oynuyor dışarda oynamıyor

Alıntı Yaparak Cevapla   

07 Mayıs 2019 22:55
elifzdn

Evde oynamaması bence sizin tercih edebileceğiniz bir şey olmalı, ben evde oynamadığı için mutluyum mesela. Aşırı aktif bir köpeğim var fakat evde sadece dinlenmeyi ve arada kalkıp bizlere bakmayı tercih ediyor. Belki prey drive dediğimiz av dürtüsü düşük bir köpeğiniz olabilir. Bu sebeple de top vesaire peşinde koşmayı sevmiyor olabilir. Çekiştirme oynamayı denediniz mi? Koşturma, kovalama tarzı bir şeyler de oynayabilirsiniz, ya da köpek arkadaşlarıyla oynamayı da tercih ediyor olabilir. Biraz hırslandırmanız lazım :) Yaş ilerledikçe oyun istekleri kademe kademe azalıyor bazı köpeklerin.

Alıntı Yaparak Cevapla   

09 Mayıs 2019 03:21
adil33

Yaş 4 ve 3 yaşındayken aldım büyük ihtimal sahibi olmamış ondan oyun oynama alışkanlığı yok. Bir golden olmasına rağmen çok sakin ve ağırbaşlı bir köpek ne köpeklerle ne bizle oynamaya yelteniyo hırslandırmaya çalışsam açsa yemek vercem diye koşar yoksa sakin sakin yürür yani pek oyun oynamaya verecek enerjisi yok

09 Mayıs 2019 02:24 tarihinde düzenlenmiş. | Alıntı Yaparak Cevapla   

10 Mayıs 2019 02:01
adil33

Yaş 4 ve 3 yaşındayken aldım büyük ihtimal sahibi olmamış ondan oyun oynama alışkanlığı yok ve dediğiniz gibi bir golden olmasına rağmen çok sakin ve ağırbaşlı bir köpek ne köpeklerle ne bizle oynamaya yelteniyo hırslandırmaya çalış arkmdan koşuşturmaya çalışsam açsa yemek vercem diye gelr yoksa sakin sakin yürür yani pek oyun oynamaya verecek enerjisi yok

Alıntı Yaparak Cevapla   

Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

27 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar