24 Haziran 2010 13:57   şikayet Et
paloma

sibirya mı kırma mı?
arkadaşlar fotoğraflarımda yer alan yavru sibirya mı acaba? ben 3,5 yıldır cocker sahibiyim... sibirya kurtları hakkında hiçbir bilgim yok... kırmaya benziyor, gerçi kırma olması da önemli değil... sadece merak ediyorum:)

Gelen Cevaplar
24 Haziran 2010 14:04
savasan

kırma gibi duruyo ama çok şeker

Alıntı Yaparak Cevapla   

24 Haziran 2010 14:05
luckymocha

benim büyük kızım da böyle anten kulaklıydı çok güldüm fotolarınızı görünce anılar canlandı...artık 9 yaşında bir hanfendi çünkü kendisi...walla çok atıp tutmak istemiyorum saf mı değil mi die ki belirttiğiniz gibi hiç önemi yok ama benim kızımın ufaklığına çok benziyor..rengi değişik sadece...en azından %90ı husky sıpanın:))

Alıntı Yaparak Cevapla   

24 Haziran 2010 14:32
paloma

evet çok şeker bişey, dediğim gibi kırma olması hiç önemli değil... sağlıklı olması yeter, çünkü çok badireler atlattı bu yavru...

Alıntı Yaparak Cevapla   

24 Haziran 2010 14:46
indicavia

turkıyede safkanlık aslında cok muğlak bır durum.özellıkle husky,golden,rot,açk gıbı cok beslenen ırklar ıcın.zıra bu ırkların merdıven altı uretım oranı cok yuksek turkıye de.o yuzden safkanlık konusunda net bısı soylemek zorlasıyor.ancak gorduğum kadarıyla ılk kandan deıl ama 2.veya 3 nesılden bı kırmalık olabılır.yanı safkan bı husky ıle husky kırmasının cıftlesmesı gıbı.ama gözlerde mavı olduğuna gore sahsı kanaatım %80 husky kanı tasıyor gıbı gorunuyor.%20 de baska bı ırk

Alıntı Yaparak Cevapla   

24 Haziran 2010 14:55
0fluyasin

Kulakları büyük olan bir ırk ile kırma.Çünkü kulaklarının dik olması ana yada babanın Husky olmasından kaynaklanıyor ve kulaklarının büyük olması ana yada babanın başka büyük kulaklı bir ırk olmasından kaynaklanıyor.Annesi Husky.Alaskan Malamute diyecem ama alakası yok.

Alıntı Yaparak Cevapla   

24 Haziran 2010 14:56
paloma

evet kesinlikle haklısınız, yavru alabilmek için veya sahip çıkmak için alıp ilgilenilen, daha sonra o sorumluluğu taşıyamayıp sokaklara atılan, maalesef bilinçsiz insanlardan dolayı bu tür kırmalar ortaya çıkıyor... bu yavruda 10-13 yaşlarında çocukların oyuncağıydı, annesinden ayırıp otoparka atılan bir yavruydu... tahminen 1-1,5 aylık civarında ve kanlı ishal hastalığı vardı, çok şükür atlattı 1,5 aydır bende...

Alıntı Yaparak Cevapla   

24 Haziran 2010 14:59
0fluyasin

Köpeğinizin kulakları benimkine çok benziyor açıkcası :)

Alıntı Yaparak Cevapla   

24 Haziran 2010 15:01
paloma

evet baktım sizinkinin fotolarına, çok benziyor gerçekten... kulaklar kepçe:) aynı

Alıntı Yaparak Cevapla   

25 Haziran 2010 00:22
paker

huskylik var ama bilmiyorum arkadaşlarda bana katılırmı yüzünü çok fazla bull terriere benzettim ben sanki husky bull terrier melezi gibi ne olursa olsun çok şeker bişey:)

Alıntı Yaparak Cevapla   

25 Haziran 2010 00:40
nadiacan

Ben de paker'e katiliyorum.. Husky'lik var ama tuy yapisi bile cok farkli, tek kat tuylu husky ilk defa goruyorum :) Bull terrier degil de Jack Russell Terrier'e benzettim biraz yuzunun seklini..

Alıntı Yaparak Cevapla   

Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

34 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar