17 Kasım 2017 19:36   şikayet Et
kucuksila

Mama sorunu
Merhabalar. Ben yine bi konuda yardım istiycem sizlerden :) Öncelikle şila 4 aylık oldu ve bugune kadar buradan aldıgım yardımların hepsi işe yaradı eğitimimizde bir sorun yok çok şükür bilgi paylaşanlarada çok teşekkürler :) Bu seferki sorunumuz şila kuru mamayı asla yemiyor. Birkaç yöntem denedim ıslatıp yedirmek gibi ama bitürlü yemiyor. Mamasını sevmemiştir diye düşünüp değiştirdik ND kullanıyoruz ilk gün baya yedi ama şuan yine aynı. Dün evee yapılan yemeklerin suyundan 2-3 yemek kaşığı koyarak denedim öyle yedi. Bunun zararı olur mu acaba? Yada mamaya nasıl alıştırabilirim? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim...

Gelen Cevaplar
17 Kasım 2017 19:52
astroo

En fazla aç kaldığı süre nedir ?

Alıntı Yaparak Cevapla   

17 Kasım 2017 19:58
kucuksila

Orijinalden alıntı: astroo

En fazla aç kaldığı süre nedir ?


Sabah 9 oglen 3 aksam 9 saatlerinde mama veriyorum. Aksam saatine kadar hiçbişey vermedik belki yer diye ama yine de yemedi. En fazla aksam 9a kadar aç kaldı yani.

Alıntı Yaparak Cevapla   

17 Kasım 2017 21:11
astroo

Orijinalden alıntı: kucuksila

Orijinalden alıntı: astroo

En fazla aç kaldığı süre nedir ?


Sabah 9 oglen 3 aksam 9 saatlerinde mama veriyorum. Aksam saatine kadar hiçbişey vermedik belki yer diye ama yine de yemedi. En fazla aksam 9a kadar aç kaldı yani.


Evde pişen yemeklerin kokusunu aldığı için ve sizde mamaya katkı yaptığınız için alıştırmakta zorlanabilirsiniz. Sadece 1 öğün atlamışsınız aç kalmamış aslında.

Alıntı Yaparak Cevapla   

17 Kasım 2017 21:41
kucuksila

Orijinalden alıntı: astroo

Orijinalden alıntı: kucuksila

Orijinalden alıntı: astroo

En fazla aç kaldığı süre nedir ?


Sabah 9 oglen 3 aksam 9 saatlerinde mama veriyorum. Aksam saatine kadar hiçbişey vermedik belki yer diye ama yine de yemedi. En fazla aksam 9a kadar aç kaldı yani.


Evde pişen yemeklerin kokusunu aldığı için ve sizde mamaya katkı yaptığınız için alıştırmakta zorlanabilirsiniz. Sadece 1 öğün atlamışsınız aç kalmamış aslında.



Aç kalmaması için yemek suyu ekliyorum zaten :) akşama kadar hiç bişey yedirmedim mamasını yesin diye baktım yine kuru mamayı yemiyo yine bişeyler ekleyerek verdim aç kalmaması için. Ama zor oluyo tabi sürekli mamaya bişeyler eklemek zorunda kalıyorum aç kalmasın diye. Daha doğrusu zorluğu problem değil şila için zararlı mı değil mi onu bilemiyorum. Çeşit çeşit yemek yapılıyo evde sadece suyundan koyuyorum ama yinede korkuyorum tabi.

Alıntı Yaparak Cevapla   

17 Kasım 2017 22:03
uncletuti

Ben belki de marconun ırkından dolayı hiç benzer sorunla karşılaşmadım. Ama bir kere mama değişimini kademeli yapamadığım için nazlanmıştı veterinerime sordum kemik suyu kaynatıp onunla ıslatıyım mı ne dersiniz diye o hiç önermemişti. Öyle alışırsa hep ister dedi. Bazıları bu durum için mamayı önüne koyun 20dk bekleyin yemezse kaldırın inadı kırılana kadar yapın demişti. Zaten kendini açlıktan öldürmeyecektir bence bu yöntem mantıklı gibi. Ama bizzat denediğim bir şey değil o yüzden kesin konuşmam mümkün değil.

Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Kasım 2017 00:44
hokumush

Ben şöyle yapmistim. Once suyla islattim yemedi sonra tavuk suyu döktüm yedi. 2 gun öyle yemeye devam etti sonra da tavuk suyu eklemeyi kestim ve yemeye de devam etti

Alıntı Yaparak Cevapla   

18 Kasım 2017 00:45
hokumush

Ben şöyle yapmistim. Once suyla islattim yemedi sonra tavuk suyu döktüm yedi. 2 gun öyle yemeye devam etti sonra da tavuk suyu eklemeyi kestim ve yemeye de devam etti

Alıntı Yaparak Cevapla   

19 Kasım 2017 00:56
leylamu

ben direk ye komutunu öğrettim yediğinde,bitirene kadar sevdim, olumlu yönü yazın hiç yemek istemiyor komutla yediği için kilo vermiyor, olumsuz yönü ise ben yanında yoksam yemek yemiyor mesela 2 gün de bir kere benimkinin de hala mamayı çok severek yediğini düşünmüyorum açıkcası ama yer paşam 

Alıntı Yaparak Cevapla   

Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

13 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar