28 Ağustos 2016 18:47   şikayet Et
leminant

Titan Siege Online [Yeni Oyun Türkçe]

Vallahi bu oyun bize çok iyi geldi. Uzun zamandır
arkadaşlarla da bir MMORPG oyun arıyorduk ve Titan Siege Online'ın reklamını
gördük. Ben dedim, bi deneyelim oğlum ne kadar kötü olabilir ki ?



Oyunu bir süre oynadıktan sonra arkadaşlar oyunu benden daha
çok sevdi :D Oyunda Orta Çağ havası var tabi ki ve grafikler harika!



 Benim oyunlarda
bulunan bineklere çok ilgim olur. Özellikle at varsa bayılırım yani... Fakat bu
oyunda at'ı bırakın Ejderha'dan tutun Zeplin'e kadar farklı farklı binekler var
ve devasa haritada uçabiliyorsunuz. Arkadaşlar Ejderha'ya binerken ben her
zaman ki gibi bayıldığım at ile dört nala koşarım ^^



Oyunun mekanikleri çok farklı. Mesela Totem diye
adlandırdıkları bir NPC türevi bir şey var. Koskoca haritanın her yerinde
mevcut bunlar. Bunları ele geçirdiğiniz zaman size ekstra özellikler katıyor.
Klanınız olduğu zaman mesela, direkt bütün klan üyeleri bundan
faydalanabiliyor.



Birde oyuna etkinlik takvimi koymuşlar T'ye basıp açıyorsun,
orada sürekli dönen aktif olan etkinlikler oluyor. Oyun içerisinde  günlük resetlenen NPC görevleri oluyor vb.
Hele ki haritada ve zindanlarda bulunan bosslar var  toplanıp kesiyorsunuz filan en eğlenceli
kısımları bunlar oluyor.



Ve konu dönüp dolaşıp tabii ki oyunun yöneticileri GM'lere geliyor...
GM'ler bu oyunda sürpriz dolu resmen. 5 Dk bi slot keselim Lv kasalım dedik,
Yukarıdan Notice geçti " GM bilmem bir yere saklandı gelin
bulun"  gibi haydee dedik. Bir koşu
GM aramaya koyulduk arkadaşlarla :D Twitch yayınları yapıyorlar, karakterler
arasında turnuvalar düzenliyorlar. sürekli kafanız bir yerde oluyor yani
anlayacağınız. Daha bahsetmediğim bir sürü özellik var, ekipman güçlendirme
mekaniklerinden tutun karargah savaşlarına kadar. Ve daha eklenmemiş bir sürü
etkinlik ve açılmamış bir sürü harita da söz konusu. Benden size tavsiye, oyuna
hiç vakit kaybetmeden başlayın. Çok yeni ve rekabet dolu.



Oyun kültürü olan herkes bilir ki, yeni açılan oyunlara ne
kadar erken başlarsanız o kadar çok şanslısınızdır. 

Gelen Cevaplar
28 Ağustos 2016 19:26
burak120320

"Çok Güzel Hareket" diyenler...  

Alıntı Yaparak Cevapla   

Siz de fikrinizi paylaşabilirsiniz, unutmayın Petarkadaş'ta saygı önce gelir...

Sitede Gezenler

20 üye şu anda sitede.





Reklam

Hayvan Dostu Markalar